Välkommen till min blogg!

Här kommer jag att lägga upp mina bilder på kort och layauter.

Jag är väldigt intresserad av att fotografera och färger, och att scrappa så klart, så när jag hittade denna hobby så var det helt klart vad min nya hobby skulle bli.

*****Jag är helt såld på denna hobby.*****

söndag 4 juli 2010

Mitt första minialbum










































Har gjort mitt första minialbum, det är bara några bilder men det är i alla fall något!
Det är till en mycket speciell scrapvän som jag har, hoppas hon får mycket roligt med detta album.
Många kramar till er alla!
Kerstin

1 kommentar:

  1. Hej Kerstin! Tusen tack för din söta kommentar hos mig, det värmer så otroligt så du anar inte!

    Vilket vansinnigt snyggt minialbum! Det finns verkligen något att titta på på varje sida, helt unikt och sååååå härligt! Gillar stilen massor.

    Hoppas du har en skön sommar, jag ska jobba en vecka till SEN blir det semester! Kram!

    SvaraRadera